Avarie aripa spate
Pentru comparativul între metode, precum și alte detalii, parcurgeți tab-urile adiacente.
Mai jos este prezentată abordarea tipică unui service obișnuit. Vopseaua este îndepărtată cu hârtie abraziva și se folosește chit pentru a nivela zonele cu îndoituri. Apoi, elementul este revopsit cu o culoare cât mai apropiată și armonizată cu cea a elementelor adiacente, pentru a ascunde diferențele de nuanță. O potrivire perfectă este imposibilă la un atelier de vopsitorie, ca urmare a deosebirilor între materialele/tehnicile utilizate într-o uzină și cele la dispoziția service-urilor.
Tehnologiile PDR sunt singura cale de a remedia daunele și, concomitent, de a menține pe automobil vopseaua din fabrică, a cărei durabilitate nu poate fi egalată.
Mai jos sunt ilustrate exemple de daune care se pot remedia prin tehnica PDR, dar și unele care au șanse foarte mici să fie rezulte impecabil. Dacă deformațiile dvs. sunt similare cu ultimele sau mai accentuate, vă putem îndruma către ateliere tradiționale care prestează calitativ.
Desigur, așa ceva se poate poate rezolva !
Hopa ! Va trebui sa consultați un atelier convențional.
Tinichigeria tradițională se bazează pe durate de imobilizare prelungită a autoturismului, pot produce scăderea durabilității vopselei și, implicit, a metalului și utilizează materiale nocive mediului înconjurător.
Tehnologia PDR presupune costuri reduse semnificativ, durată de lucru sensibil scurtată, precum și avantaje din perspectivă ecologică.
Dă rezultate tehnica PDR?
Da! Funcţionează atât de bine încât majoritatea cazurilor de lovituri se rezolvă complet.
- reparaţie finalizată în ziua curentă - chiar şi pe loc
- costuri scăzute comparativ cu tinichigeria tradiţională
- fara vopsire, sablare ori operaţiuni intruzive de tinichigerie tradiţională
- păstrarea finisării originale - se conservă aspectul şi valoarea autoturismului
- panourile de caroserie rămân intacte - nu se anulează garanţia pt. vopsea dată de producător
Trimiteți poze pt a afla cost/durată:
► 0771.296.906 (WhatsApp)
Exemplu in care ar fi fost imposibil de finisat doar cu "ventuze" prin tras de pe exterior, din cauza concentrării unei tensiuni prea mari spre muchie si pe suprafata concavă.
Reparație realizată integral cu leviere speciale introduse pe interior prin caile de acces vizibile in poze.
Atenție!
Rare ori putem remedia aripile spate. Acestea au dublură, nu sunt goale pe interior precum aripile frontale.
Indreptare ventuze Bucuresti
|
Alte lucrări
Vizualizați și restul imaginilor din galerie.