Dedicare automobilului

Exigențe ridicate. Fără trucaje și niciun efect special.

Aripă frontală deformată

      Pentru comparativul între metode, precum și alte detalii, parcurgeți tab-urile adiacente.

      Mai jos este prezentată abordarea tipică unui service obișnuit. Vopseaua este îndepărtată cu hârtie abraziva și se folosește chit pentru a nivela zonele cu îndoituri. Apoi, elementul este revopsit cu o culoare cât mai apropiată și armonizată cu cea a elementelor adiacente, pentru a ascunde diferențele de nuanță. O potrivire perfectă este imposibilă la un atelier de vopsitorie, ca urmare a deosebirilor între materialele/tehnicile utilizate într-o uzină și cele la dispoziția service-urilor.

      Tehnologiile PDR sunt singura cale de a remedia daunele și, concomitent, de a menține pe automobil vopseaua din fabrică, a cărei durabilitate nu poate fi egalată.

metoda traditionala

      Mai jos sunt ilustrate exemple de daune care se pot remedia prin tehnica PDR, dar și unele care au șanse foarte mici să fie rezulte impecabil. Dacă deformațiile dvs. sunt similare cu ultimele sau mai accentuate, vă putem îndruma către ateliere tradiționale care prestează calitativ.

      Desigur, așa ceva se poate poate rezolva !

      Hopa ! Va trebui sa consultați un atelier convențional.

      Tinichigeria tradițională se bazează pe durate de imobilizare prelungită a autoturismului, pot produce scăderea durabilității vopselei și, implicit, a metalului și utilizează materiale nocive mediului înconjurător.

      Tehnologia PDR presupune costuri reduse semnificativ, durată de lucru sensibil scurtată, precum și avantaje din perspectivă ecologică.

      Dă rezultate tehnica PDR?

      Da! Funcţionează atât de bine încât majoritatea cazurilor de lovituri se rezolvă complet.

  • reparaţie finalizată în ziua curentă - chiar şi pe loc

  • costuri scăzute comparativ cu tinichigeria tradiţională
  • fara vopsire, sablare ori operaţiuni intruzive de tinichigerie tradiţională
  • păstrarea finisării originale - se conservă aspectul şi valoarea autoturismului
  • panourile de caroserie rămân intacte - nu se anulează garanţia pt. vopsea dată de producător

metoda pdr

Trimiteți poze pt estimare cost/durată
► 0771.296.906 (WhatsApp)
 
Cât timp nu există zgârieturi ori cute excesive, panoul poate avea șansa să fie readus la forma inițială, fără efecte negative asupra vopselei originale.
Pentru finisare, s-a acționat alternativ prin impulsuri fine si precise atât de pe exterior, cât și de pe interior, folosind dornuri și leviere speciale.
Practic imposibil de remediat doar prin tras.
Acest gen de avarie presupune o reparație laborioasă, poate dura o zi întreagă de lucru, este aproape la limita până la care putem repara.
________________________________
 
Front fenders have the highest chance of being saved. While there are no excessive creases, the panel can be restored to its original form, without the slightest negative effect on the paint.
For the finishing touch, impulses were applied on the inside using rods, after having the wheel well removed.
 
 
Preturile includ TVA.
 
Indreptare ventuze Bucuresti

 

Cât ar putea costa ceva similar?

  • min. RON: 400
  • max. RON: 800

*Valori orientative pt. caz similar. Variază in funcție de poziționare, de condiția vopselei, de nr. anexe demontate.

Cât ar putea dura?

  • min: 3 h
  • max: 9 h

*Valori orientative pt. caz similar. Variază in funcție de poziționare, de condiția vopselei, de nr. anexe demontate.

Alte lucrări

Vizualizați și restul imaginilor din galerie.

Mică deformație capotă
Nervură aluminiu deformată
Urmă punctiform concentrată
Aripa salvată de la înlocuire
Îndreptare nervură/muchie
Deformație acoperiș
Hayon lovit parcare
Aripă frontală deformată
Deformare a portierei
Deformatie zona emblemei
Avarie aripa spate
Capotă deformată
Hayon indoit puternic
scroll up