Dedicare automobilului

Exigențe ridicate. Fără trucaje și niciun efect special.

Aripa îndoită

      Pentru comparativul între metode, precum și alte detalii, parcurgeți tab-urile adiacente.

      Mai jos este prezentată abordarea tipică unui service obișnuit. Vopseaua este îndepărtată cu hârtie abraziva și se folosește chit pentru a nivela zonele cu îndoituri. Apoi, elementul este revopsit cu o culoare cât mai apropiată și armonizată cu cea a elementelor adiacente, pentru a ascunde diferențele de nuanță. O potrivire perfectă este imposibilă la un atelier de vopsitorie, ca urmare a deosebirilor între materialele/tehnicile utilizate într-o uzină și cele la dispoziția service-urilor.

      Tehnologiile PDR sunt singura cale de a remedia daunele și, concomitent, de a menține pe automobil vopseaua din fabrică, a cărei durabilitate nu poate fi egalată.

metoda traditionala

      Mai jos sunt ilustrate exemple de daune care se pot remedia prin tehnica PDR, dar și unele care au șanse foarte mici să fie rezulte impecabil. Dacă deformațiile dvs. sunt similare cu ultimele sau mai accentuate, vă putem îndruma către ateliere tradiționale care prestează calitativ.

      Desigur, așa ceva se poate poate rezolva !

      Hopa ! Va trebui sa consultați un atelier convențional.

      Tinichigeria tradițională se bazează pe durate de imobilizare prelungită a autoturismului, pot produce scăderea durabilității vopselei și, implicit, a metalului și utilizează materiale nocive mediului înconjurător.

      Tehnologia PDR presupune costuri reduse semnificativ, durată de lucru sensibil scurtată, precum și avantaje din perspectivă ecologică.

      Dă rezultate tehnica PDR?

      Da! Funcţionează atât de bine încât majoritatea cazurilor de lovituri se rezolvă complet.

  • reparaţie finalizată în ziua curentă - chiar şi pe loc

  • costuri scăzute comparativ cu tinichigeria tradiţională
  • fara vopsire, sablare ori operaţiuni intruzive de tinichigerie tradiţională
  • păstrarea finisării originale - se conservă aspectul şi valoarea autoturismului
  • panourile de caroserie rămân intacte - nu se anulează garanţia pt. vopsea dată de producător

metoda pdr

Aripile frontale au cele mai ridicate șanse de a fi salvate. Cât timp nu există cute excesive, panoul poate fi readus la forma inițială, fără cel mai mic efect negativ asupra vopselei originale.Pentru finisare, s-au aplicat impulsuri pe interior folosind levierele, după ce s-a demontat carenajul roții.

Aripa nu a fost complet spălată, pentru a pune în evidență că este unul și același element. Ultimele 4 imagini sunt surprinse pe parcursul reparației.
_______________________________________


Front fenders have the highest chance of being saved. While there are no excessive creases, the panel can be restored to its original form, without the slightest negative effect on the paint.

For the finishing touch, impulses were applied on the inside using rods, after having the wheel well removed.
The fender has not been completely washed to emphasize that it is one and the same element. The last 4 pictures are captured during the repair.
 

Cât ar putea costa ceva similar?

  • min. RON: 280
  • max. RON: 590

*Valori orientative pt. caz similar. Variază in funcție de poziționare, de condiția vopselei, de nr. anexe demontate.

Cât ar putea dura?

  • min: 6h
  • max: 13h

*Valori orientative pt. caz similar. Variază in funcție de poziționare, de condiția vopselei, de nr. anexe demontate.

Alte lucrări

Vizualizați și restul imaginilor din galerie.

Adâncituri aripa spate
Portieră spate îndoită
Cută aripă față
Daune grindină
Mici deformații laterale
Deformație verticală ușă
Lovituri din parcare
Defect minor ușă
Daune multiple capota
Aripa indoita profund
Aripa usor lovita
Portiera indoita central
Hayon deformat
Aripa deformata
Reper spate deformat
Hayon cu deformație
Nervura capotei
Aripa frontala
Portiera spate
Hayon deformat
Aripa fata
Portiera spate
Capota indoita
Aripa frontala
Aripa fata
Daune pe lateral
Capota deformata
Hayon indoit puternic
scroll up